.*. Mesto .*.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kontakt

Goto down

Kontakt Empty Kontakt

Odoslať  Feene Tamaryn Ut 6 júl 2010 - 8:04

Prečo?

Som študentkou, ktorá ako mnohí iný z nás "insomňanov", takisto nemá veľa voľného času nazvyš. Avšak, ako mladý človek plný túžob a nádejí som sa rozhodla to skúsiť. Prečo? Pretože som hrávala RPG roky rokúce, ktoré môžem nazvať jednými z najzaujímavejších, aké som doteraz mala. Nikdy nezabudnem na skvelých ľudí, ktorých som vďaka RPG stránkam spoznala a navždy budem mať v hlave vryté všetky tie nezabudnteľné RPGečky, ktoré majú do detailov čestné miesto v mojom ja. Preto som sa rozhodla založiť niečo nové, čo tu ešte nebolo. Využiť to, že som absolútny nočný vták, ktorý spí, len keď už naozaj musí Smile. A teda vytvoriť znova taký svet, ktorý som kedysi milovala, a ktorý, verím, si zamilujete aj vy.

A viete vy čo? Ja milujem písanie. A knihy. A som najnudnejší vysokoškolák na svete. Smile

Ako?

Nakopla ma myšlienka. Jedného úplne obyčajného dňa, v ktorom sa absolútne nič zaujímavé nestalo. Bol to projekt Second life v americkom businesse. Ale keďže som minimalista a nespôsobilá pre praktický svet, zúžila som si svoju ideu. V prvom rade to malo byť obyčajné virtuálne mesto. Len druhý život, obyčajný, aký žijeme teraz.

Môj sen?

Byť jednou z najlepších spisovateliek a grafičiek svetového metra, viesť najúspešnejšiu RPG stránku, ktorá skutočne naplní svoje pravé poslanie zbližovania ľudí z rôznych kútov Slovenskej republiky či tej bratskej Českej, mať manžela, ktorý bude alespoň diaľky pripomínať Melindinho Jima zo seriálu Stratené duše (alebo Sama? Mám v tom chaos.) a vlastniť najväčšiu výrobňu čokolád s karamelom a kokosovými guličkami.